Sexuálne problémy

Sekcia diskusie s lekárom je spoplatnená, pre viac informácií kliknite na položku  Info o platbe

Sexuálne problémy

Nová stresujúca doba priniesla do života jednotlivcov a párov sexuálne problémy, ktoré sa v minulosti nevyskytovali alebo boli len okrajovými. Sexuálne problémy sú častým javom a sú spôsobené často jednotlivcom alebo psychickými a fyzickými problémami či ochoreniami.

lactofeel

Sexuálne problémy najčastejšie zasahujú do sexuálnej aktivity a jej úbytku, doba nepraje ani romantickým chvíľam v spoločnom objatí, partneri nemajú zladenú sexuálnu túžbu a veľkým problémom je nevera. Následne vznikajú problémy vo vzťahoch, ktoré ak sa neriešia, môžu skončiť až rozpadom vzťahu alebo manželstva.

  Subscribe  
Najnovšie Najstaršie
Notify of
oolina
Member
oolina

Dobrý deň pán doktor, neviem či to sem patrí, ale skúsim mám 30 r moj partner ma 54 r sme spolu 12 r sexuálny život sme mali vždy ok dokonca on bol vždy ten chtivejsi ako ja, ja som sa skôr prisposobivala jeho potrebám no posledné obdobie (cca 6 mesiacov) sa to obrátilo ja mám chuť na sex veľmi často (aj niekoľkokrát denne) neviem či sú to nejaké hormóny alebo čo (užívala som 11 r nuvaring a posledný rok beriem ornibel) problém je v tom, že on “stratil” chuť na sex alebo teda nemá taku potrebu ako ja chcela by… Read more »


Prístup k odpovedi na otázku je spoplatnený. Pre viac informácií kliknite na položku Info o platbe.
Domi
Member
Domi

Dobrý deň pán doktor, Potrebovala by som vašu radu. Mám 25 rokov. Beriem antikoncepčné náplaste EVRA dlhodobo. Mám problém, že po pohlavnom styku(5-10min. po) mávam strašné štípanie vo vnútry(je to veľmi bolestivé). Toto štípanie niekedy pominie, ale veľmi často sa mi stane, že mi to prerastie do infetku močových ciest(preto máme pohlavný styk veľmi málo). Beriem extrémne často antibiotiká. Bola mi robená magnetická rezonancia, vyšetrenia nefrologické, urologické, gynekologické, odbery a stery aj na atypycké mo. Všetky vyšetrenia v poriadku, avšak problémy stále pretrvávajú a už neviem ako ďalej. Užívala som Luivac , Immunor, Uro-vaxom… Momentálne beriem antibiotiká Augmentin, lebo deň… Read more »


Prístup k odpovedi na otázku je spoplatnený. Pre viac informácií kliknite na položku Info o platbe.
Gabriela0001
Member
Gabriela0001

Dobrý deň prajem, mám 29rokov, neberiem antikoncepciu, chcela by som sa vás opýtať, už vyše roka mám problém s tým, že som stratila chuť na sex , možno raz za dva mesiace mám ale inak vôbec, partnera mám stáleho, stres v robote moc nemám , aktívne športujem a mám zdravú životosprávu, nemám chuť ani na selfsex, nevzrusuju ma ani iní chlapi. Mozu byť na príčine hormóny ? Ďakujem za odpoveď a pekný deň prajem


Prístup k odpovedi na otázku je spoplatnený. Pre viac informácií kliknite na položku Info o platbe.
Dominika304
Member
Dominika304

dobrý deň, chcem sa opýtať možno to je nereálne alebo sa sem táto otázka vôbec nehodí. mala som pohlavný styk týždeň do zadu so svojím partnerom a mala som stredne plodné obdobie.
priateľ sa mi však urobil na brucho a následne 2 min potom poutieral semeno a vložil mi ho do pošvy. dneska je to týždeň čo ubehlo a urobila som si tehotenský test, no však vyšiel negatívny. je možnosť že som si test urobila príliš skoro alebo je nereálne byť tehotná takýmto spôsobom že spermie sú nefunkčné keď sa dostanú na vzduch. vopred ďakujem za odpoveď


Prístup k odpovedi na otázku je spoplatnený. Pre viac informácií kliknite na položku Info o platbe.
Moni2710
Member
Moni2710

Dobry den som tehotna v 18 tt testy na choroby mi vysli vsetko ok…po testocb som ale mala styk a vyhodili sa mi vyrazky tri v okoli konecnika a vaginy podla fotiek to vyzera na syfilis strasne sa bojim poradte mi

jani13
Member
jani13

Dobrý deň, je možno strata libida aj mladom veku? Mám 20 rokov.


Prístup k odpovedi na otázku je spoplatnený. Pre viac informácií kliknite na položku Info o platbe.
Michaela Fil
Member
Michaela Fil

Dobrý deň pán doktor, mám menší problém vediem sexuálny vzťah už nejakú dobu a nedosiahla som ešte orgazmus neviem v čom je problém🙃ďakujem za odpoved


Prístup k odpovedi na otázku je spoplatnený. Pre viac informácií kliknite na položku Info o platbe.
maxx6
Member
maxx6

Dobrý deň, prosím Vás mám problém že pri pohlavnom styku krvácam, keď som užívala antikoncepciu taký problém som nemala. Robili mi testy na rakovinu všetko mám v poriadku nemám ani ranku ani polyp na krčku hormonálny profil mám tiež dobrý.. Užívala som acorutín 3 mesiace bolo po probléme a znova sa to opakuje.
Gynekológ tvrdí že som v poriadku keď že chceme dieťa tak musím vydržať alebo mi znovu predpíše antikoncepciu aby som bola dolu “fit”. Je to dosť nepríjemné keď pri tom vždy krávam a sme kvôli tomu obmedzení čo by pomohlo už som zúfala… Ďakujem za odpoveď


Prístup k odpovedi na otázku je spoplatnený. Pre viac informácií kliknite na položku Info o platbe.
Margaretka555
Member
Margaretka555

Dobrý deň, prosím vás chcem sa spýtať, jeden deň som dosiahla orgazmus normálne, a na druhý deň keď partner začínal som prišla na to, že môj klitoris znecitlivel, resp. Stratil vzrušivosť. Neviem či to je z citovej stránky alebo nejakým zlým zaobchádzaním. Je to možné? A k tomu som v poslednej dobe strašne úzka, taká som nebývala. Ďakujem


Prístup k odpovedi na otázku je spoplatnený. Pre viac informácií kliknite na položku Info o platbe.
Silkax
Member
Silkax

Dobrý deň pán doktor,
Chcela by som sa opýtať počas pohlavného styku a pri tom ako má partner robil prstami. Sa vždy objavila krv. Zo začiatku to nerobilo a teraz sa to zrazu objavilo. Som zúfalá a neviem čo mám robiť. Bojím sa že to môže byť niečo vážne


Prístup k odpovedi na otázku je spoplatnený. Pre viac informácií kliknite na položku Info o platbe.